آیهان جانآیهان جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 روز سن داره

آیهان

تولد شش سالگی آیهان با تم اسپایدرمن

1399/1/24 10:21
نویسنده : مامان
14,470 بازدید
اشتراک گذاری

تقویم 95 آیهان


تولد 6 سالگیت مبارک آیهانم. انشالله 126 ساله شیمحبت

سال 1395


تزئینات تولد

نمای کلی 

وسایل میز تولد

یادبود برای بچه ها

شیرینی های تولد

شیرینی اسکار گردویی

شیرینی مرنگ

شیرینی گردویی

کوکی فرفره ای

شیرینی تی بگ

بیسکویت با کرم آیسینگ

عصرانه

دسر پودینگ ژله ای

عصرانه. سالاد ماکارونی مجلسی

عصرانه. سالاد روسی

عصرانه. کشک بادمجان

عصرانه. دلمه

عصرانه. ژله اسپایدرمن

کیک با شکلات و خامه

کادوها، تنها مرحله جذاب تولد برای آیهان قه قهه

پسندها (5)

نظرات (13)

فاطمه مامان ایناز
13 اردیبهشت 95 20:46
عالی عالی فوق العاده است فاطمه جان تولد ایهان جون هم مبارک باشه صد سال به این سالها
مامان
پاسخ
فاطمه جان مثل همیشه لطفت شرمندم می کنه. فدات بشم
مامان صدرا
13 اردیبهشت 95 21:42
تولدت مبارک ایهان جونم
مامان
پاسخ
کیان
14 اردیبهشت 95 14:04
آیهان جون تولدت مبارکاگه اشتباه نکنم پارسال که با بن تن ترکونده بودی امسال هم با اسپایدر من . اصلا این وبلاگ شما نمونه ستدست مامان و بابا درد نکنه واقعا عالیه . فکر کنم اگه خانوم مادر تو دانشگاه رشته کد بانو بودن تاسیس کنه از همه جای دنیا دانشجو براش بیاد
مامان
پاسخ
شما چقدر مهربونین. چقدر لطف دارین. اگه من این رشته رو تاسیس کنم فقط تعداد کمی فرد خوش ذوق مثل شما میان. همه که مثل شما خوش ذوق نیستن
مامانی
15 اردیبهشت 95 14:56
تولدت مبارک آیهان عزیز چه تولد باشکوه و زیبایی دست مامان با سلیقه ت درد نکنه. انشاءالله صد و بیست ساله بشی.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامانی مهدی
10 تیر 95 0:41
ایهان جان تولدت مبارک عزیزم . جشن پیش دبستانی هم واقعا زیبا بود .گل پسر انشاءالله جشن دکترا . مامانی همه چیز مثل همیشه عالی و با سلیقه ممنون که عکس های خوشگلت رو از مراسم برامون میذاری تا ما هم ایده بگیریم . آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما و گل پسرت دارم .
مامان
پاسخ
فدای لطف و محبتتون
h_bazmi
30 تیر 95 8:06
سلام واااااااااااااااااااااااااااای اینا بی نظیرن - فوق العاده اس - خانمی میشه اگه گروه یا کانالی دارین منم اد کنین من عاشق آشپزی ام دسپختمم بدک نیس - خوشحال میشم با خانم با سلیقه و فوق العاده ای مثل شما که تو هر زمینه ای از جمله مادری هنرمندین آشنا بشم - من کارمند صداوسیمای تبریزم - اینم لینک کانال آشپزی همکاراس https://telegram.me/joinchat/BZMzegEErSLCNg17Sn5aFQ
مامان
پاسخ
لطف دارین خانومی . نه من هم مثل شما شاغلم ولی وقت گروه یا کانال ندارم متاسفانه
h_bazmi
30 تیر 95 8:44
در ضمن خانمی اینم پیجم تو انیستاگرامه h_bami
h_bazmi
11 مرداد 95 14:03
سلام خانمی ؟؟؟؟
مامان
پاسخ
جاااانم؟؟؟؟؟
مامان نفیسه
12 مرداد 95 8:06
عالییییییییییییییییییییییییییه فوق العاده بود خدا کنه منم بتونم برسم همه ایده های جشن تولد دخملی رو پیاده کنم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم. انشالله که شما هم همه کارهاتونو به خوبی تموم می کنین
ماماني
12 مرداد 95 10:12
سلام خانمي شرمنده مزاحم شدم اشپزيتونو چرا حذف كردين خيلي جالب و آموزنده بود ؟
مامان
پاسخ
دوباره می ذارم تغییرات داشتم به خاطر اون حذفش کردم
ماماني
13 مرداد 95 12:47
سلام خيلي ممنون ميشه توضيحات بعضياشو هم برامون بذاريد خواهشا
مامان
پاسخ
توضیح هر کدوم نیاز بود بفرمایین اینجا توضیح می دم خدمتتون
مامان مهدی
20 شهریور 95 18:31
سلامی دوباره خدمت هنرمند عزیز. ميشه لطفا دستور لوبیایی مجلسی و ماکارونی تولد ایهان جان را بگذارید سپاس از لطفتون
مریم
13 آذر 95 1:51
سلام فوق العاده عالی و با سلیقه .ان شاءالله سالیان سال در کنار هم شاد و سلامت باشید . شما واقعا کدبانو ، مادر و همسری نمونه هستید . این همه استعداد ذاتی هستند یا اکتسابی ؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون از اینکه به وبلاگمون سر زدین و کارهامونو پسندیدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیهان می باشد