آیهان جانآیهان جان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

آیهان

تولد پنج سالگی آیهان با تم بن تن

1399/1/20 23:19
نویسنده : مامان
53,854 بازدید
اشتراک گذاری

از اون جایی که پسر گلم عاشق بن تنه و هر چی که می خواد بخره باید طرح بن تن روش باشه تم تولد پنج سالگیش بن تن انتخاب شد جشن. خدمت عزیزایی که ازم سوال کردن، همه وسایل کار خودمه خجالت تولدمون هم خودمونی بود فقط 30 نفر خودمون گیج

تقویم 94 آیهان 

لوازم بن تنی آیهان بن تن
تزئینات خونه
بادکنک ها
شیرینی های مامان پز
ژله رولی
ژله بستنی
شیرینی قارچ
شیرینی گردویی
شیرینی نان پنجره ( بعد از رفتن مهمونا از ته مونده هاش عکس گرفتمخندونک)
بیسکویت با کرم آیسینگ
از شیرینی مرنگ یادم رفته عکس بندازمغمگین
میوه ها
وسایل تولد 
ریسه های میز با عکس آیهان
قرار بود تو این ظرفا گندمک بریزم اما پیدا نکردم و باز پاپ کورن ریختم خندونک
ساعت بن تن
شیرینی پاپاتیا
کلاه و ماسک بن تن
کیک (خودم پختم ولی تو یخچال جا نبود حسابی نشست کرده بودگریه)
کیف گیفت
ویفر با کاور آیهان بن تن
کارت تشکر
جامدادی و عکس آیهان به عنوان یادبود برای بچه ها 

غذاهای مامان پز

تزئین قاشق چنگال

دوغ 

مرباها (انجیر-توت-لبو-گیلاس-کیوی-پوست هندونه-کدو حلوایی-کامکوات)

ترشیها (پرتقال- شاه توت- کیوی- سیب-گوجه سبز-چغاله گردو-مخلوط-فلفل ترکیه-پیاز-لبو-گوجه تزئینی-سیر)

آش دوغ 

خورشت مخصوص بناب برای بنابی ها زیبا

پیراشکی گوشت به شکل رز

رولت ژامبون

پیراشکی سیگارتی گوشت با لواش

ناگت مرغ

کشک بادمجون 

سالاد قالبی

ژله آکواریوم با سنگهای شکلاتی

دلمه کلم سفید و کلم قرمز و برگ مو

دلمه سیگارتی

سالاد یونانی داخل نون بستنی

خاگینه توپی

این هم جیییییگر خودم

اینجا جییییییگرم خستستبوس

نخ شادی و شادی بچه ها

کادوهای تولد

کادوی بابایی - کفش اسکیت

کادوی مامانی - روتختی مامان دوز خندونک

کادوهای فامیل ها محبت

تولدت مبارت گلم. به امید صد تا تولد دیگه

پسندها (17)

نظرات (51)

سلنا
25 فروردین 94 15:55
چه جیگری ماشالا.ایشالا 120سال زنده باشه غذاها و شیرینیا عالی فقط موندم سهم من کو فلطمه جون مبارک باشه عزیزم
مامان
پاسخ
انشالله تولد های سلنا جون قراره شمارو شام دعوت کنم عوضش دربیاد رو چشمم
aloneboy
26 فروردین 94 23:05
گیز نگفتم عکسای منو فتوشاپ کن .. قشنگشون کن !!!! فقط خودتو تعریف کناااا بابا دونستیم دا آشپزیت خوبه میبینی دا تولدو چقد شیرین کردم دا ... برو فقط ب من دعا کن .. جوابو بیا وبم بده ... فهلن
مامان
پاسخ
قربون خدا برم تو فوتوشاپ شده خلق شدی من که گفتم قیافه رو فوتوشاپ نمی کنن داماد شدی عکساتو خودم کار می کنم خوشگلت می کنم
aloneboy
27 فروردین 94 16:15
اگ تورو دعوت کردن عب نداره عکسامو میدم ب تو روشون کار کنی
مامان
پاسخ
شاید خود تورو دعوت نکنن ولی من حتما دعوتم از حالا ازم قولشو گرفتن
مامان زهره
29 فروردین 94 8:32
سلام آیهان جونم تولدت مبارک گلم به امید اینکه زیر سایه پدرومادرت به 120 سالگی برسی وبه تمامی آرزوهات برسی برات بهترین ها رو آرزومندم میلادت مبارک پسر خوشگل
مامان
پاسخ
ممنوووووووون
سارا مامان رزا
2 اردیبهشت 94 10:50
تولدت مبارک عزیزم برای ماشالا به تو فاطمه جون. خیلی خانمی خیلی کدبانو و یه مادر نمونه خدا حفظتون کنه . ایشالا همیشه همیشه به خوشی و خرمی و خوشبختی در صحت کامل زندگی کنین.
مامان
پاسخ
ممنون سارا جون. به پای شما نمی رسم. همچنین ایشالله شما هم کنار هم شاد و خوشبخت باشین
مامی آریا
3 اردیبهشت 94 19:32
بازهم مثل همیشه باز هم مثل همیشه خیلی عالیه. دهنم وا موند. عاشق کارهای شما و وبلاگتون هستم. هزاران ماشالله به این هنر. خوش به حال آیهان جون و باباش باز هم دستتون درد نکنه. ایشالله تولد 120 سالگیش.
مامان
پاسخ
باز هم مثل همیشه مامی آریا لطف داره و شرمنده می کنه ممنون ایشالله عروسی آریا جون
مامان لیلا
7 اردیبهشت 94 12:10
گل پسرتونو خیلی زیاد دوست دارم نمیدونم چرا ، شایدم چون مثل پسرمن عاشق بن تنه عوض من محکم ببوسیدش.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم لطفت دارین. رفتم وبلاگتون و گل پسر شمارو هم دیدم شما هم از طرف من ببوسسیدش. مشالله خیلی خوشگله
مامان رويا
7 اردیبهشت 94 13:02
سلام عزيزم من همه ي جشن تولداي ايهان جونوديدم همش عالي بوداخرياعالي ترخداحفظش كنه
مامان
پاسخ
ممنونم ازتون. چشاتون خوشگل بودن. خدا پینار ناز شما رو هم حفظ کنه انشالله
مامانی
7 اردیبهشت 94 16:15
سلام آیهان کوچولو تولدت مبارک وااااااااای واقعا مامان خانوم ترکوندید واقعا چه حوصله ای داشتید از چند روز قبل برای تولد آماده شدید؟؟ خدا انشاله بهتون سلامتی بده همیشه از این کارها بکنید واقعا باسلیقه بودید خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خدا شمارو هم سلامت نگهداره. از اینکه بهم سر زدین خوشحال شدم. ریحان ماه رو از طرف من ببوسین
مامان لیلا
9 اردیبهشت 94 12:49
سلام عزیزم ببخشید میشه بپرسم ژله ی سیاه و سفید رو چه جوری درست کردید؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ژله سفید ژله آلوئه وراست ژله قهوه ای تیره هم از یه ژله پر رنگ استفاده کردم فقط چند قطره رنگ قهوه ای خوراکی مارک ویلتون اضافه کردم
خدیجه بیک محمدی
20 اردیبهشت 94 12:54
سلام ابجی فاطی واقعا عالی بود.... کیف کردم از تماشا کردنش.....یه کدبانوی ماهری تبریک میگم ب اقای شریفی خوشحال شدم از دیدنتون آیهان خوشگل و از طرف من ببوسش خاله قربونش صد سال ب این سالها سلیقه ی باور نکردنی ای داری طوسی جونم چوخ یاشا
مامان
پاسخ
مامان عرشیا کوچولو
23 اردیبهشت 94 11:25
سلام عزیزم واقعا عالی بود تولد پسر گلتون هم مبارک انشاله تولد 120 سالیگشون ببخشید من داشتم دنبال ایده برا تولد بره ناقلا می گشتم که خوشبختانه با سایت شما آشنا شدم و کلی ایده گرفتم فقط اگه براتون مقدوره و راضی هستید فایلشو میشه برام ایمیل کنید خودم فتوشاپ بلدم میتونم اسما و عکسارو عوض کنم . بعد با عرض شرمندگی میشه طرز درست کردن لباس که یه حالت پفی مانند شده و کلا و بادکنکارو هم یه کوچولو که وقتتونو نگیره توضیح بدید ببخشید من هیچ ایده ای ندارم مثل شما تولد پسرم هم نزدیکه خیلی استرس دارم شرمنده از ته دلم برای شما و خانواده محترمتون ارزوی سلامتی می کنم .
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم برا اینکه لباس پفی بشه مابین آستر لباس و پارچه اصلی با الیاف پرش کن وای خانومی توضیحات زیاده تو ایمیل برات می نویسم و عکسارو هم می فرستم بادکنک هارد اونجا توضیح می دم
مامان عرشیا کوچولو
23 اردیبهشت 94 11:30
مامان آیهان جان نخ شادی چیه عزیزم ؟؟
مامان
پاسخ
عزیزم یه چیزی مثل برف شادی فقط به جای اینکه ذرات کوچیک باشه و تو هوا پراکنده بشه ماده داخلش به صورت نخ های باریک و دراز در میاد تو شکل کاملا مشخصه
مامان لیلا
26 اردیبهشت 94 12:21
مهدی بیا که عید اعظم پیمبر است / این بعثت محمد و تبریک حیدر است در اهتزار پرچم قرآن هل اتی / تا موسم ظهور بدستان رهبر است . . . عید مبعث مبارک
maman radin
29 اردیبهشت 94 10:02
سلام آیهان جون خیلی وبلاگت قشنگه. تولدتم که عالی دست مامانیت درد نکنه چه خانم هنرمند و کدبانویی
مامان
پاسخ
شادی
2 خرداد 94 13:00
تولدش آیهان عزیز مبارک. ایشالا توی خونه تون همیشه جشن و شادی باشه عزیزم. چقدرررررررررررررر زحمت کشیدی عزیزم.همه چی عالی!
الهام
2 خرداد 94 14:16
سلام ممنون که به وبلاگ باران سر زدید عجب تولد با شکوووووووووووووووووووووووهی خیلی خیلی با حوصله با سلیقه و کدبانو تشریف دارید همیشه تنتون سالم و دلتون شاد آیهان زیبارو ببوسید
مامان
پاسخ
کیان
10 خرداد 94 15:34
وای خدای من تاحالا این همه سلیقه یک جا ندیده بودم. آیهان جون خوش به حالت چه مامان با سلیقه ای داری.
مامان
پاسخ
قربونت برم خانومی خوشحال شدم از این همه لطفت کیان توپولو رو ببوسن عروسکه ماشالله
فاطمه
12 خرداد 94 9:28
سلام...تولدت مبارك آيهان جون...ايشاله 120 ساله بشي...تزيينات عاليه و خيلي تميز وباسليقه...دست مامان جوني درد نكنه...خوشحال ميشم به منم سربزني
مامان
پاسخ
مامان سمیرا و بابا مسعود
16 خرداد 94 14:22
آفرین و زنده باد خانوم های آذری عالی بود...هیچ جا خانوم های آذری رو نداره وووهم نجیبند و هم اصیلند و هم از هر انگشتشون هنر می باره شما هم که گل سر سبدشون هستیدتولد آیهان جونم مبارک انشاالله در گنار هم خوشبخت باشید
مامان
پاسخ
صفیه قراخانی
16 خرداد 94 14:30
سلام خانم طوسی عالیه دستت درد نکنه
مامان
پاسخ
قربونت برم خانوم شما همیشه به من لطف داری
anita
19 خرداد 94 14:20
سلام عزیزم چه جیگری داری خوشحال میشم پیش مم بیای و نظر بدی
رویــــا
20 خرداد 94 16:36
ساغوللللللللللللللللل...الرین اریماسین نازیم خداییش از دیدن عکسای پسمل خوشگلتون لذت برم ایهان جونم تولدت مبارک باشه عزیزم ایشالله صدسال به این سالها عزیزم واقعا سلیقت عالیه از دیدن عکسای تولد ایهان جان روحیه گرفتم عزیرم به دنیای من هم سری بزن خوشال میشم
مامان
پاسخ
وای قربونت برم چقدر لطف دارین. چشاتون خوشگل بودن. خوشحالم کردین ممنون
رویــــا
23 خرداد 94 18:53
عزیزم من اهل تبریزم ...خونم ایل گلیه فدات شم ایشالله اگر قسمت شد درخدمتتون هستم...گلم فک کنم شما هم تبریزی هستی با این تفاوت که محل کارتون مرند هستش اره؟
مامان
پاسخ
بله رویا جون دقیقا
آبجی نگار
25 خرداد 94 10:37
چه مامان هنرمندی
مامانی
26 خرداد 94 1:49
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .
✿مامان عاطفه✿
31 خرداد 94 21:18
سلام ماشاله چه تولدی باید توی خواب دید همچین تولدی را به آیهان گلم تبریک میگم قدر مامان باهوش و خلاق و پر از شور و نشاطت را داشته باش خداوند برات حفظش کنه نازم خیلی ماهه تکه بیسته من که دلم برا پسرکه خودم سوخت خخخ که چرا همچین مامان گلی نداره والا
مامان
پاسخ
خجالتم دادین خانومی. نه اینکه مامان امیرحسین جون خیلی بی ذوقه. شکسته نفسی کردین عزیزم. ممنونم از لطفتون
✿مامان عاطفه✿
2 تیر 94 16:17
اره خودت خیلی با سلیقه و خلاقی حتما اشپزیاتم بزار من که اصلا به پای شما نمیرسم ماشااله همه جا را گشتی و همه نوع غذایی دیدی ادم فک می کنه قبلا سر اشپزی چیزی بودی خوش به حال ایهان و باباش هزار ماشالا بهت عزیزم واقعا تکی و نمرتم بیسته
مامان
پاسخ
samira
7 تیر 94 15:54
سلام عزیزم اول تولد گل پسرتون رو تبریک میگم دوم بازم بهش تبریک میگم به خاطر مامان با این سلیقه و هنرمند واقعا همه چیز عالی بود
مامان
پاسخ
اولا خیلی ممنون دوما خیلی خیلی ممنون
مامان آنیل
19 تیر 94 17:32
خیلی مبارکه انشالله 120 ساله بشی عزیزم و چه مامان هنرمندی الحق که آذربایجانی هستید، آفرین به این همه سلیقه .
مامان
پاسخ
خییییییییییییییییییلی ممنون
مامان آنیل
19 تیر 94 17:45
خیلی اتفاقی با وبلاگ تون آشنا شدم و در ادامه عکس اقای سعیدی رو دیدم خیلی اقای خوبی بودن و از اقوام دور ما ، خدا رو شکر که شما از اون تصادف سهمگین اسیبی ندیدین و خدا آقای سعیدی رو بیامرزه و بهشت برین جایگاه شون باشه
مامان
پاسخ
ای وای خانومی چقدر خوشحال شدم از اینکه فهمیدم از فامیلهای آقای سعیدی هستین. خدا بیامرزدش فرشته بود مرد نبود
maman radin
24 تیر 94 11:52
وای چه پسر خوشتیپی ماشالاه چه مامان کدبانویی واقعا همه چی عالی خوش بحال مهموناتون
مامان
پاسخ
ممنون گلم
مامان
1 مرداد 94 8:30
سلام چه تولدی به بهدرست کردن باد بادک ها رو بگید ماهم یاد بگیریم میشه
مامان
پاسخ
فقط بادکنکارو چهار تا چهار تا رو نخ سوار کردم کار خاصی نداره
مامان
2 مرداد 94 14:23
شرمنده اینبادکنک بزرکه که به صورت ریلیه رنگها به صورت ریپ دار کنار هم سوار شدن اونو لطفا و طرز تهیه سالادتون خواهشاو چرا عکسای جدید نمیذارید دیگه
مامان
پاسخ
اسمش سالاد یونانیه از اینترنت می تونین پیدا کنین . موادش مرغ خیار شور سیب زمینی شوید سیر مایونز ماست خامه ای هستش
فــــاطـــــمه ^فـــــائـــــزه
9 شهریور 94 14:27
سلام خانومی.واااای عجب تولدی.خیلی شیک شده.میشه دستور ناگت مرغ رو بدین؟و واسه ی تولد راهنمایی مون کنید.قالب سالاد چی بوده؟همون قالب ژله؟بادکنک آرایی رو خودتون انجام دادین؟چجوری؟؟؟؟
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم عزیزم برا سالاد قالبی از هر قالبی می تونی استفاده کنی البته باید کف قالب نایلون فریز پهن کنی تا راحت از قالب در بیاد. نات مرغ یه عالمه دستور داره سرچ کن.. نمی تونم اینجا دستور به اون درازی رو بنویسم. گوشت سینه چرخ کرده با یه سری مخلفات قاطی می شه و سرخ میشه. خیلی راحته برای بادکنک هم چهار تا چهار به هم گره می زنی و این چهارتایی رو سوار نخ می کنی هر دفعه که می خوای یه چارتایی رو سوار نخ کنی یه شیفت می دی تا به صورت اریب دربیاد
مامانی مهدی
6 فروردین 95 9:39
سلام من تازه وبلاگ گل پسری تون رو دیدم همه چیز عالی و زیبا بود انشاالله تولد 120 سالگی آیهان جون . اگه میشه یه وبلاگ واسه دستورات این همه غذای خوشمزه با تزیینات قشنگتون درست کنید . ممنون از شما .
مامان
پاسخ
ممنون مامان مهدی از اینکه به وبلاگ ما سر زدین. انشالله اگر عمری باشه و فرصت کنم به روی چشم حتما.
سیما
15 فروردین 95 1:12
سلام شما فوق العاده اید خیلی با سلیقه هستید از خودم نا امید شدم . موفق باشید .
مامان
پاسخ
قربونت عزیزم لطف داری
مامان لیلا
5 اردیبهشت 95 11:44
آیهان عزیز و ناز تولد شش سالگیت مبارک . انشاءالله صد و بیست سال عمر با عزت داشته باشی.
مامان
پاسخ
ممنون مامان لیلا از اینکه به یادمون بودی
نازنین
7 مرداد 95 20:48
سلام ماشالا خداحفظش کنه ایهان جونو انشالله جشن عروسیش اجی جون شماوهمسرتون استاددانشگاهید؟ [پاسخ
مامان
پاسخ
خیلی ممنون
ندا
3 شهریور 95 12:28
سلام عزیزم میشه لطفا بفرمایید لباس بن تن رو از کجا یا کدوم سایت تهیه کردید؟
مامان
پاسخ
عزیزم اسباب فروشی ها دارن همشون. من از یه اسباب فروشی خریدم
ندا
7 شهریور 95 13:34
مرسی که جواب دادین من تهران هستم و از خیلی از اسباب بازی فروشا پرسیدم نداشتن لطفا اگر اسم اسباب بازی فروشی که خریدین یادتون هست بفرمایین که بگم مامانم از تبریز بگیره
مامان
پاسخ
خواهش عزیزم. تو آبرسان برج سفید طبقه زیرزمین سیتی سنتر
حوریه
26 آبان 95 8:12
سلام خانمی من که افتخار میکنم همشهری شما هستم عالیه همه چی همیشه خوشبخت باشین - عزیزم میشه بفرمائید دلمه کلم قرمز رو چطور درست کردین البته مواد داخلشو نمی خوام خود برگاشو من جوشوندم رنگش خیلی خراب شد آبش هم فوق العاده تیره بود اصلا رنگش مثل مال شما نبود دور ریختم - سرکه اینا زدین؟
مامان
پاسخ
ممنونم. خیلی لطف دارین. من نجوشوندم برگهاشو یه لحطه تو آب جوش انداختم تا نرم شد برداشتم و موادشو پر کردم. چیز دیگه ای اضافه نکردم. سرکه هم نزدم
حوریه
29 آبان 95 14:36
خیلی ببخشید - موقع پخت هم رنگ پس نداد؟
مامان
پاسخ
نه عزیزم رنگ هم پس نمیده. چون یه کم آب می ریزی روش . با اون آب می پزه
مامان مینو
12 بهمن 95 2:24
به به ماشالله شما چقدر باسلیقه اید واقعا از دیدن اینهمه هنر لذت بردم ببخشید تو این پست پیغام گذاشتم فقط خواستم بگم دست مریزاد همیشه سلامت باشید ان شاالله
مامان
پاسخ
قربون شما با این همه لطف و محبتتون
مامان مهدی
4 فروردین 96 12:49
سلام سال نو مبارک .امیدوارم سال خوبی داشته باشید . فاطمه جان لباس و وسایل بن تن را از کجا تهیه کردید.
مامان
پاسخ
سلام. لباسش رو از اسباب بازی فروشیا و بقیه وسایل هم خودم طراحی و چاپ کردم
نرگس
30 فروردین 96 13:38
سلام خانومی. هزار ماشاالله شما چقدر با سلیقه اید. تبریک میگم بهتون. انشاالله همه ی صدتا تولد دیگه ی آیهان جونتون رو همینطور با انرژی جشن بگیرید.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
شاهین
20 بهمن 96 2:04
واقعا عالی و با سلیقه انشاا...120 ساله بشه زیر سایه پدر مادرش
رابیعه
8 خرداد 97 17:55
تولد خیلی زشت است پسر شما خیلی زشت است بی ادبای بی کلاس
مامان
پاسخ
دوست عزیز از اینکه خدا بهم پسر زشتی داده و من براش تولد زشتی گرفتم از طرف خودم و خدا ازتون معذرت میخوام. دوست با ادب و با کلاس خدا انشالله بهتون بچه خوشگلتر بده تا براش تولدهای خوشگلتر بگیرین. بازم معذرت از اینکه عکسامون با ذائقتون سازگار نبودهخندونک
مامان علی
3 مرداد 97 15:56
سلام تولدش مبارکجشن
واینکه چه سلیقه ایی عاقا من حسودیم شد 
 واقعا بینظیر بودمحبت
مامان
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووون
پریسا
10 دی 97 21:42
عزیزم اون شیرینی های ک روش بن تن هک شد چطوری درست کردی و چطوری بن تن نوشتی
مامان
پاسخ
روش تهیه آیسینگ رو تو نت پیدا کن خیلی راحته. وقتی درست کردی تو قیف می ریزی و طرح دلخواهت رو  بیسکوئیت درمیاری
پریسا
10 دی 97 21:44
عزیزم میشه اون شیرینی هایی ک روش بن تن نوشته بود رو توضیح بدی چطور درست کردی و چطور روش نوشتی بن تن
مامان
پاسخ
با آیسینگ درست کردم. 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیهان می باشد