آیهان جانآیهان جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 روز سن داره

آیهان

سفر کره جنوبی

1399/1/5 7:54
نویسنده : مامان
7,194 بازدید
اشتراک گذاری

اولین سفر من کشور کره جنوبی و شهر سئول بود. خیلی کوچولو بودم که رفتیم البته درسته که شما منو نمی بینید خجالت اما من بودم و مامان بابا از طرف مامان جون بابا جون برام یه عالمه خرید سیسمونی کردن. برا همه سوغاتی خریدیم. اما از اون جایی که بابا مامان نمی دونستن پسرم یا دختر، از همه چی همه پسرونه و هم دخترونه خریدن. تابستان 88

Grand Hilton محل کنفرانس

غذاهای کنفرانسبدبو هنگام تماشا کردن ییییییییییییکککککککککک عالمه بوی سیر به همه غذاها اضافه کنیدخنده

غذای بسیار خوشمزه هشت پادروغگو چشمک

غذای بسیار خوشمزه صدفدروغگو چشمک

ماهی خام خندونک

غذایی شبیه گوشت چرخ کرده گیج

به نظرم یه نوع خورشت متفکر

سوشی های زیبا بغل

دوباره گوشت خام ماهی سکوت

یه غذای سفت که نمی دونم چی بود هیپنوتیزم

نمی دونم چی غمگین

شیرینی های یانگوم پز بوس

خوشمزه

خوشمزه

سوپ  خنده

برنج ایرانی دانه بلند قه قهه

خسته

خسته

خورشت ماهی راضی

غذایی شبیه بورک یوفکا راضی

بدبو

میگو خامه ای غمناک

گوشت بدون نمک و با شکر شاکی

ماکارونی با گوشت صدف کچل

به نظرم گوشت خوک سبز

محبت

تنها چیزهایی که قابل خوردن بوددلشکسته

بشقابی که دست نخورده باقی موندگریه

فضای شهری سئول

ساختمان LG

ساختمان Sumsung

تبلیغات رستوران ها

پیاده روها

داخل کوچه ها ( همه جا پر از رستوران بود و همه شهر بعد از کار بیرون غذا می خوردند و تفریح می کردن فکر کنم اونجا کسی خونه ندارهقه قهه)

چ

مترو

زیورآلات کره با سنگ بنفش آمیتیس بوس

عاقبت شب بیداری اهالی سئول در مترو 

قصر 

 

عطاری داخل قصر

national folk museum of korea

ترشی های یانگوم خوشمزه

آشپزخانه یانگوم زیبا

Hyangwonjeong

خانه های قدیمی سئول (korea house)

معبد فرشته

هر کسی برای عبادت می اومد یه آب معدنی جلوی این مجسمه شریف می گذاشتگیج

عبادت در 360 درجه ممکن راضی

اعتقاد تمام عیار بغل

کبوترهای حرمشون، ببخشید معبدشون خندونک

ساختمان 63city

آکواریوم ساختمان 63city

فرودگاه و بدرقه مسافرین توسط کره ای ها بای بای

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان عاشق
3 مهر 93 9:31
من امروز اين مطلبو ديدم آيهان جونم شما از اول اول اهل مسافرت بودي خاله قربونش
مامان نوشين و بابا علي
26 آبان 93 14:40
دلمو اب کردی . منم میخام
مامان
پاسخ
انشاالله خدا هم بخواد و قسمتتون بشه برین.
سلام من حنانه بیات هستم من عاشق کشور کره هستم و غذا های اونارو دوست دارم مگو فیلم هاشون رو هر شب و روز میبینم. ❤️و میخوام به اونجا برم 🌷نظر م
22 آبان 99 12:03
😍سلام من حنانه بیات هستم من عاشق کشور کره هستم و میخوام به اونجا برم و هر رو زو شب فیلم هاشون رو میبینم ❤️😘
مامان
پاسخ
انشالله قسمت میشه و تشریف می برین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیهان می باشد