آیهان جانآیهان جان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

آیهان

تولد چهار سالگی آیهان با تم بره ناقلا

1399/1/16 10:10
نویسنده : مامان
43,649 بازدید
اشتراک گذاری

برای تولد چهارسالگی آیهان جونم تم بره ناقلا رو انتخاب کردم فکر کنم از بین تم های تولد این تم بیشتر به درد پسر بچه های چهار ساله بخوره. میگین نه! پس بره منو ببینلبخند

برای تولد جیگرم 80 نفر مهمون دعوت کرده بودم ولی حدود 15 نفر نیومدن. همه وسایلو به تعداد 80 تا درست کرده بودم. لباس بره ای آیهان و عروسک بره ناقلا و تمامی وسایل و تزئیناتو خودم درست کردم. البته دست شوهر جونم درد نکنه که همراهی ها و ذوق و اشتیاقش و قدردانی های اون بیشتر دلگرمم می کرد. بعد چند ماه تلاش این هم از تولد چهار سالگی پسرم با تم بره ناقلا

عروسک بره ناقلا 

کارت دعوت به تعداد 40 تا برای مهمونهای گلم درست کردم

پشت کارت دعوت خجالت

متن کارت دعوت

پاکت کارت دعوت

تزئین ورودی

خوش آمد گویی

فلش

رد پا

تزئین پشت در

تزئین ساعت ( رو ساعت شروع مراسم که مهمونا برا رفتن عجله نداشته باشن)

تزئین بوفه با استیکر بره ناقلا و عکسهای بره ای پسرم

تزئین شومینه با عدد تولد 4

آویز هپی

تزئین میز

ریسه های بالای اوپن

پشت صحنه شروع عملیات

پاکت یادبود به تعداد 20 تا برای بچه های مهمونام

شامل یه کتاب طراحی شده شامل 50 برگ ماز و رنگ آمیزی و یافتن اختلاف و نقطه به نقطه و .... و یه عکس یادگاری از آیهان

کلاه تولد بره ای 30 تا برای بچه ها

دستمال بره ای

قوطی دستمال کاغذی بره ای

قاشق و چنگال بره ای 

شکلات و نی بره ای

پیش دستی بره ای

لیوان بره ای

شمع بره ای

کارد و کفگیر بره ای

کیسه زباله بره ای خندونک

نمای کلی میز

طاق بادکنکی

خانه ای تمیز قبل از شروع انفجارقهقهه

پاپ کورن بره ای

شکلات برای بچه ها

موز بره ایقهقهه

آبمیوه

کیک ژامبون و مرغ و گردو و دلمه برگ مو برای عصرانه

 

شیرینی بره ای

دسر گلدانی بره ای ( با تزئین کرم خاکی و کیک پودر شده به عنوان خاک تا بچه ها خوششون بیاد. گلهارو شوهر جونم با فوم درست کرد)

تزئین خوراکی های تولد( البته وسایل تو یخچالو بعدا گذاشتم تا گرم نشن)

کیک بره ای ( نمی شد جلوی مهمونا عکس بهتری بگیرم)

مرباهای آماده شده از روز قبل برای شام برا 40 نفر

محل شام (رستوران سنتی برکه)

کادوهای آیهان جونم 

کادوی باباجون مامان جون

تبلت کادوی رضا دایی جون و هادی دایی جون

این هم پسر عموی بزرگ آیهان

پسندها (12)

نظرات (29)

مامان بهاره مامان امیرمحمد
31 فروردین 93 11:53
غنچه ناز و کوچک تولدت مبارک هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامانی درسا
31 فروردین 93 20:09
عزیز تولدت مبارک انشاالله همیشه در کنار هم خوش باشین و سلامت 120 ساله شی گلم
0uWgDEB_tUFUg-3In7unB44kiwORTekdjTdyi8wdoNE.
1 اردیبهشت 93 1:01
تولذش مبارک لباسهاش خاضریه؟
مامان
پاسخ
نه عزیزم عروسک بره ناقلا و لباسشو خودم دوختم
0uWgDEB_tUFUg-3In7unB44kiwORTekdjTdyi8wdoNE.
2 اردیبهشت 93 0:27
میشه از عکسهای دیگرتون هم بگذارین جالب بود ؟ منتظریم
مامان
پاسخ
عزیزم دیگه عکسهای فامیلی رو که نمی تونم بذارم
0uWgDEB_tUFUg-3In7unB44kiwORTekdjTdyi8wdoNE.
2 اردیبهشت 93 0:40
سلام این برچسب ها و کارتها رو میدین بیرون درست میکنند ؟ چا÷ میکنند ؟این دستمالها ؟ منم میخوام برای ÷سرم درست کنم جالبه ولی نمیدونم چه جوریه ؟
مامان
پاسخ
سلام همه فایلها رو خودم طراحی کردم بعد بیرون دادم چاپ کردن. خواستی ایمیلتو بده فایلها رو برات بفرستم تا فقط آمادشو چاپ کنی. البته ملزومات قبل شروع تولد: باید یه شوهر فرشته عین شوهر من داشته باشی تا در مقابل اون همه کار قدر کارهاتو بدونه و باهات همراه باشه چون واقعا کارش زیاده من چند ماهه دارم کار می کنم و یه فامیل شوهر با ذوق که ارزش خودت و کاراتو بدونن وگرنه بعد اون همه خستگی اگه ببینی کسی نمی فهمه چی به چیه انگار که آب داغ می ریزن رو سرت.
0uWgDEB_tUFUg-3In7unB44kiwORTekdjTdyi8wdoNE.
2 اردیبهشت 93 8:08
دوباره سلام خیلی جالب بود . مثلا این کلاه رو دادین بیرون چاپ کردن ؟ هزینه اش چقدر بود ؟ میشه اگه امکاه داره بگی هزینه این کار بدون شام و خوراکی ها حدودا چقدر شده
مامان
پاسخ
سلام همه فایل ها رو خودم طراحی کردم و بیرون چاپ کردم کلا 200 تومن پول همه فایل ها شد (کارت دعوت - دستمال کاغذی ها- کلاه- ساعت- برچسب کارد و چنگال و نی و موز و شیرینی و آویزها و ....)بعد اون همه باید حداقل یه ماه برای برش اونها وقت بذاری. هزینه بدون شام و کیک وآبمیوه و موز و سایر خوراکی ها فکر کنم حدود 500 بشه چون کل کلش شد 2 میلیون. هر صفحه پرینت رنگی قیمتش 1500 تومنه
نازيلا
2 اردیبهشت 93 14:28
سلام من خيلي از كار هاي شما خوشم مياد و هميشه كار هاتونو دنبال مي كنم خوش به حال آيهان كه مامان خوش سليقه اي مثل شما داره ميشه فايل كارهاتونو كه طراحي كردين واسه من هم ايميل كنيد مرسي چشم براتون می فرستم
gfhg.
2 اردیبهشت 93 16:27
سلام دوباره میشه بازم از عکسات بگذاری خیلی جالبا
مامان
پاسخ
چشم
مامان محمد جواد
6 اردیبهشت 93 8:15
سلام گفتی چشم ولی نگذاشتی ؟ شرمنده یه سوال ، تو قبلی ها این شکل هایی که عکس پسرت ایهان کوچولو رو توشون گذاشتی رواز کجا میاری ؟ منم یه پسر 75 روزه به اسم محمد جواد دارم میخوام عکساش رو مثل مال ای هان کنم واسه همین میپرسم و سوال دوم تولباس زنبوریش بالها و شاخکهاش رو از چی درست کردی ؟ وا یه سوال دیگه من برای پسرموبلاگ درست کردم اگه بخوام تو این سایت وارد بشم چه کار باید بکنم
مامان
پاسخ
فعلا دارم فیلم تولدشو میکس می کنم فرصت ندارم عکس بذارم. در ثانی خیلی از عکسها فامیلی هستن نمی تونم بذارم. از اینترنت دنبال فریم بگرد پیدا می کنی از سیم گلسازی
مامان محمدجواد.
6 اردیبهشت 93 14:38
سلام امدی نگاه کردی مامان اهان ولی برام جواب نذاشتی چرا؟
مامان
پاسخ
تو وبلاگ درست کن همیشه با هم در ارتباط باشیم من هم عکس پسرتو ببینم. برای درست کردن وبلاگ برو تو سایت نی نی وبلاگ اونجا همه چی مشخصه نتونستی بگو مو به مو بهت می گم
مامان مرتضی والناز
7 اردیبهشت 93 15:09
خسته نباشی خوب بود
مامان عرشیا
17 اردیبهشت 93 20:32
بره ناقلام تولدت مبارک خیییییییییییییلی عاشقتم چه خوب که دارم بزرگ شدنتو از نزدیک می بینم امروز 12 ماه و17 روزه که چند ساعتی از روزو پیش مایی از طرف همه دوستای مهدت می بوسمت وبهت تبریک میگم دست مامان گلتم درد نکنه با این همه ذوق و خلاقیت
مامان
پاسخ
منم هم خوشحالم که خدا آیهانمو دوست داشته و یه مدیر و مربی گل مثل شما نصیبش شده
shayanjooni
20 اردیبهشت 93 10:03
سلام خانومی.باتاخیر تولد گلتون مبارک باشه.واقعا زحمت کشیده بودین.خسته نبشید.
سارا مامی آیهان
19 خرداد 93 23:36
تولدش مبارک باشهههه خیلی خوشگل و شیک شده تولدش
سارا مامی آیهان
19 خرداد 93 23:41
خیلییییی عااااااالی... میخواستم بدونم شما کجا هستید لباس پسرتونو امانت هم میدید؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
عزیزم من تبریزم
سارا مامی آیهان
22 خرداد 93 18:41
پیام خصوصی مو دیدید؟؟؟؟
مامان
پاسخ
ایمیل فرستادم برات
مامان مهمد جواد
2 مرداد 93 22:56
با عرض سلام و خسته نباشید میشه لطف کنی و بگی حجم عکسات رو تو کدوم محیط کم میکنی ویکی هماینکه چه طوری همهعکسها هم اندازه اند
مامان
پاسخ
هم تو فوتوشاپ می شه و هم تو پاورپوینت عکسهارو تو یه محیط و یه یه اندازه تغییر سایز بدی خودشون تو صفحه نی نی وبلاگ هم انداره می شن
زهرا
16 شهریور 93 14:08
دستتون درد نكنه خيلي قشنگ بود خواستم بپرسم تم هاشو از كجا درست كردي منم سفارش بدم برا بارمان درست كنم
مامان
پاسخ
عزیزم همه چیزو خودم درست کردم یعنی تو فوتوشاپ طراحی کردم اگه فوتوشاپ بلد باشی می تونی خودت هم درست کنی وگرنه می تونی از اینترنت کمک بگیری
مهربان
22 شهریور 93 18:51
عالی بود به عنوانه کسی که کار تم انجام میدم بهتون خسته نباشید میگم طراحی و اجرای زیباترین تم های تولد http:/temetavalod.blogfa.com
مامان
پاسخ
شما که دیگه خیلی خیلی لطف دارین.
امین
2 دی 93 16:45
چه تولد خووووشگل بووووووووووس
مامان
پاسخ
جای شما خالی بود انشاالله تولدهای بعدی شما هم باشین
مامان عرشیا
23 اردیبهشت 94 11:09
سلام عزیزم تولد پسر گلتون مبارک باشه انشاله تولد 120 سالگیشون یه سوال داشتم من میخوام 12 خرداد94 برا پسرم تولد 3 سالگیش بره ناقلا بگیرم ولی هیچ ایده ای ندارم کار شما خیلی عالی بود واقعا بهتون تبریک میگم میشه بی زحمت اگه البته راضی هستید و مقدوره براتون فایلشو برام بزارید بعد البته معذرت میخوام یه خواهش دیگه امکانش هست یه کوچولو طرز درست کردن لباس که چطور جلوش توپلی شده و طرز درست کردن کلاه رو توضیح بدید لطفا ممنون انشاله جشن دامادی پسر گلتون
مامان عرشیا کوچولو
23 اردیبهشت 94 11:55
واقعا عالیه عزیزم خوش به حال آیهان جون انشاله دامادشون کنید با همین ذوق و شوق ممنونم
مامان
پاسخ
انشالله
سرگل
23 آذر 94 10:54
کاراتون خیلی قشنگه میشه فایلهاتونو برام بفرستین؟
مامان
پاسخ
کدوم فایلهارو عزیزم؟
سرگل
25 آذر 94 14:01
فایل تم بره ناقلا البته اگه اشکالی نداره
مامان
پاسخ
می فرستم براتون
سرگل
29 آذر 94 1:09
خیلی ازتون ممنونم پسرم 26 دی تولدشه این تم رو خیلی دوست داره بعضی کاراشو کردم ولی خواستم از بعضی ایده های شما هم استفاده کنم
مامان
پاسخ
فرستادم عزیزم
رویا
12 تیر 95 13:52
تولدت مبارکه همه چی عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی و شیک ای ول به مامان آیهان جون
مامان
پاسخ
ممنون از لطف و توجهتون
روانشناس
29 آبان 95 19:13
من به این میگم لوس کردن بچه تو برای گوسفند جشن تولد گرفتی یا برای پسرت
مامان
پاسخ
پسرمه دلم خواسته لوسش کنم. تو هم اگه واقعا روانشناسی که نیستی بچت رو لوس کن. لوس شدن برا بچست و لوس کردن برا مامانا
سیمت
14 اردیبهشت 98 18:50
وای خیلی خوب بود عکسات اینقدر کامل و جانانه بود که همشو حس کردم و لذت بردم احسنت به مادریتون خیلی کیف کردم
مامان بارمان
28 تیر 98 13:08
سلام حالتون چطوره؟ ماشاالله چقد خوش سلیقه. میشه الگوی عروسک و لباس بره ناقلا رو بهم بدید؟ 
مامان 
مامان
پاسخ
والله الگوی خاصی ندارم تن خود بچه اندازه کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیهان می باشد