آیهان جانآیهان جان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

آیهان

خاطراتی از اولین سال زندگی آیهان

1399/1/6 9:52
نویسنده : مامان
4,596 بازدید
اشتراک گذاری

دومین روز زندگیم بعد از یک حموم حسابی خمیازه

امروز مهمونا میان دیدنم باید حسابی تا اومدنشون استراحت کنم از خود راضی

بغل عمه جونم نشستم ژست گرفتم عکس بندازم چشمک

خدا آخر و عاقبت منو به خیر کنه استرس

بغل بابابزرگ ماچ

مرگ بر آمریکا شیطان

نگران نباش مامان تو برو خودم می خوابم دروغگو

بیخیال مامان خسته شدم از بس ازم عکس گرفتی آخ

از بس نمی خوابم تا چشامو رو هم می ذارم مامانم ذوق زده می شه فورا عکس میندازه خجالت

اولین اسباب بازیهای من نیشخند

اگه گفتید من کدوم یکی هستم خیال باطل

امروز اولین بار عروسی رفتم عجب جایی بود خیلی خوشحالم هیپنوتیزم

اولین سفرم به طبیعت ازتون ممنونم باز هم منو بیارین اینجابغل

خسته نباشی مامان، عجب پشتکاری! فکر نمی کردم بتونی منو بخوابونیتشویق

معرفی می کنم: آیهانه خواهر دوقلوی من قهقهه

بغل بابا جون نشستم ودارم همه جا رو کنترل می کنم متفکر

یه عصر تابستونی تو حیاط مامان بزرگ ابرو

تنها راه چاره برا اینکه دستمو دهنم نکنم خنده

سرباز بودن هم سخته ها، دایی جون سلامت باشی افسوس

کمک من هم می خوام بیام بیرون کلافه

 

این هم از حیاط آنا جون و درخت خرمالوش خنثی

 

بای بای بای بای

سلام، چیه جیگر ندیدین؟ زبان

یه روز بهاری کنار شکوفه های درخت حیاط مامان جون و بابا جون بغل

چه ژست مظلومانه ای ، دیگه تو این زمونه نمی شه به ظاهر آدما اعتماد کردافسوس

پ

این هم از وقتی که شارژ شارژم هورا

نمی دونم این نامه خوشگل قراره دست کی برسه؟ سوال

این هم یه راه حل برای اینکه شلوغی نکنم، به نظرتون راه حل خوبیه؟ متفکر

این هم یکی از هنرنمایی های من. نی نی دیدین این قدر هنرمند باشه؟ از خود راضی

مامانم تعجب می کنه آروم نشستم دارم با وسایل خودم بازی می کنم تعجب

آخی فقط دستشویی بود که سرک نکشیده بودم، این پروژه هم به اتمام رسید نیشخند

دارم کم کم راه می رم تا ١٠ ماهه بشم ایشالله کامل راه می افتم چشمک

چرا کسی نمی فهمه مشکل من چیه، از خواب بیدار شدم شیر می خوام گریه

این هم از اولین باری که رفتم مغازه موبایل فروشی دایی جون ماچ

من و خرگوشی و خرسی قلب

این هم نمونه ای از شیطنت های من خجالت

یه پسر خوب و آروم هنگام بازی با وسایل تختش ماچ

از این وسیله خوشم می یاد دست به هر دکمه می زنم یه خانومی باهام حرف می زنه چشمک

مامانم فرستاده دست و صورتمو بشورم  خیال باطل

تاب تاب عباسی خدا منو نندازی niniweblog.com

دیگه واسه خودم مردی شدم می خوام تو چیدن ظرفها به مامانم کمک کنم خنده

محو تماشای تلویزیون شدم نمی تونم سردر بیارم اینا چه جوری رفتن اون تو! متفکر

به نظرتون چیزی مونده که من سراغش نرفته باشم ؟ خیال باطل

عین فرشته ها لالا کردم  فرشته

داریم می ریم مسافرت رفتم این تو یادشون نره منو ببرن قهقهه

دکتر آیهان شریفی به بخش عمل خنده

آموزش جیش خجالت

می گن شیطنت از چشام می باره، واقعا؟ دروغگو

تو یه روز بارونی داریم می ریم دردر، اولین باره که بارون می بینم ابرو

این هم عکسی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی، البته بهتره شما کتاب را برعکس نگیرین نیشخند

نی نی ترشیده دیدین تا حالا؟ زبان

خسته و کوفته از سر کار برگشتم لالا کردم خمیازه

من و قور قور تو روروئک سواری چشمک

آخ جون بازی چشمک

خجالتم ندین می دونم تا حالا نی نی ندیدین بتونه یه دستی توپ برداره خجالت


آیهان تو خواب نازش 


آیهان تو حموم

من عاشق آب بازیم ببخشید لختمniniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com


اولین ماه محرم آیهان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ماجراجويي هاي جغله كوچولو
25 آذر 90 20:05
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . مطالب وبلاگ من با عكسهاي خانوادگي بروز شد خوشحال ميشم تشريف بيارين لطفا نظر هم بديد. www.jegheleh.niniweblog.com
مامان نوژاجوني
7 تیر 91 11:59
سلام چه گلي چه سنبلي دارين .خوش بحالتون.ببوسينش ازطرف من.مامان آيهان ميشه برام كامنت بزاري كه چطوري اين قاب عكسارو براش گذاشتي يا سايتي رومعرفي كني كه بتونم عكساي نو‍اروهم به همين خوشگلي درست كنم ؟مرسي به ماهم سري بزن
افسانه مامان هیچ کس
27 مهر 93 11:18
سیسمونی خیلی شیکی داشتیروزی که نی نی داشته باشم حتما ازت راهنمایی میگیرم.ممنون میشم به وبلاگ منم یه سری بزنی و نظرتو بذاری
مامان رامیلا
27 مهر 93 11:19
سلام عزیزم خیلی نازی عکسهای قشنگی تو وبلاگت گذاشتی دست مامان گلت هم بابت تزئینات اتاقت درد نکنه . به ما هم سر بزنی خوشحال می شیم .
مامان
5 آبان 93 21:06
سلام خانومم رمندهچنتا سوال تو بعضی از عکسا عکسو بالا دوباره گذاشتین مثا عکس محرم یا خوابیدن تو کالسکه اینا رو با ابزار مهر مانند انجام دادی ؟ یکی هم عکس برعکس موج دارمیشه کمی توضیح بدی و اینکه این فریم قاب عکسها رو از کدوم سایت برداشتی
مامان
پاسخ
با نرم افزار مخصوص انعکاس این کارو کردم. از سایت خاصی برنداشتم که اسمشو بگم جستجو کردم از هر کدوم خوشم اومده برداشتم خیلی هاشو خودم طراحی کردم
مامان
7 آبان 93 22:26
سلام این نرم افزار تو اینترنت است؟ کار باهاش اسونه ؟ در مورده این عکسه اخری (علی اصغر )نورهای دورسر توضیح میدید؟
مامان
پاسخ
بله راحته تو اینترنت دنبال نرم افزارهای انعکاس بگردین نور نیست خانوم با ابزار پاک کن این کارو کردم.
لیلا
19 آبان 93 10:15
الاهی فدات شم خاله...چقدر ماهی... زنده باشی الاهی.. الاهی همیشه شاد و سلامت باشی و سایه مامان بابا بالای سرت باشه... منم یه پسمل خومشل مث ل تو دارم...اسمشم مانیه...9 سالشه... خیلی دوچت داشتم آیهان جونم... مامان آیهان از عکسای قشنگت ممنون...خیلی زیبا بودن...
مامان
پاسخ
شکوفه
9 دی 93 23:17
سلام فاطمه خانم ماشالله پسر خوشگلی دارین خدا حفظش کنه
مامان
پاسخ
به خوشگلی پسر شما نمی شه خانوم ممنون از اینکه از وبلاگ پسرم دیدن کردین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیهان می باشد