آیهان جانآیهان جان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

آیهان

کیک و کاپ کیک

1399/1/1 15:00
نویسنده : مامان
7,455 بازدید
اشتراک گذاری

کیک یلدای 1400

کیک تولد چهل سالگی با تزئین رایس پیپر

باگر کیک عید قربان

کیک تولد دو سالگی دخترم با تم پری دریایی

پاپ کیک پری دریایی

کیک تولد یازده سالگی پسرم با تم بی ام دبلیو

کیک یلدایی خامه ای با تزئینات فوندانت

کیک خرمالو و گردو

کیک برا عشق پاییزیمون

پنکیک پفکی ژاپنی

پنکیک ساده

کیک با تکنیک کهنه کاری و پتینه کاری با گل شکری برا عشقم

کیک لگو برا پایان تحصیل آیهان

کیک چشم نظر برا پاگشای آرکا

کیک تولد یک سالگی آنیا با تم زمستان

کاپ کیک تولد آنیا با تم زمستان

کیک تولد برادرم با تکنیک شوگرشیت

کیک تولد ده سالگی آیهان با تم منظومه شمسی

کیک تولد همسرم با روکش شکلات به شکل جعبه شکلات

کیک عریان با گلهای طبیعی برا تولد برادرم

کیک خامه ای دو رنگ یلدا

کیک تولد زن داداشم به شکل قو با تزئینات شکلات

کیک دندونی آنیا

کیک تولد نیم سالگی آنیا

کیک تولد یوونتوسی آیهان

کیک تولد همسرم

کیک تنه درخت

کیک تعیین جنسیت

کیک روز معلم به شکل لپ تاپ

کیک تولد آیهان با تم بت من

کیک باکس گل برا تولد همسرم

کیک سیب و دارچین

کیک یزدی به مناسبت جشن صد مدرسه

کیک کوه آتشفشان به مناسبت شاگرد اولی آیهان

کیک با فیلینگ انگور

کیک بدون فر خامه ای

کیک عید غدیر با امام های شکلاتی

کیک تولد هفت سالگی آیهان

کاپ کیک تولد هفت سالگی آیهان

کیک روز مرد من

کیک ولنتاین با سس براق فرانسوی

کاپ کیک ولنتاین

کیک برا مدرسه آیهان

کیک یلدا با ژله بریلو

کیک شکلاتی اسکاتلندی

کیک آشیانه برا خودم و عشقم

کیک زبرا

کیک چیتا

کیک بازی برا آیهانم

کیک چلوکباب

کیک عید قربان با سر بره شکلاتی

کیک خیس با تزئین برگهای شکلاتی

شارلوت با لیدی فینگر

کیک مداد برا جشن فارغ التحصیلی پیش دبستانی

کیک خامه ای اسپایدر من با اسپایدرمن شکلاتی

کیک نیمه شعبان

کیک تولد شش سالگی آیهان با اسپایدر من شکلاتی

کیک تولد داداشم

کیک بله برون با فوندانت و گیپور

کیک بالرین

کیک پشمکی

کیک اسفنجی یلدا

کاپ کیک یلدا

کیک تصویری با شابلون

کاپ کیک شکلاتی

کیک اسفنجی بدون فر

کیک شکلاتی تولدم

کیک باب اسفنجی برا جشن ورود پیش دبستانی

کیک باقلوا

کلوچه میکری

کیک پروانه

کیک اسفنجی تولد

کیک تولد

کیک تولد چهارسالگی آیهان

کیک وارون آناناس

کاپ کیک ولنتاین

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آرزو
25 آذر 97 0:52
واقعا عالی و با سلیقه خیلی لذت بردم
آذین
13 شهریور 98 15:16
دنبال اسم برای خواهر زاده ام می گشتم و اسم ایهان رو تو نت سرچ کردم وب شما اومد بالا
اول فکر کردم مـثل همین وبلاگ های مـامان نویسه ولی نبود 
حداقل برای من 
شدید الگوی من تو آشپزی وپز
یرایی 
حدود دو سالی هست وبلاگ رو می خونم و فقط می تونم بگه انشالله همیشه سالم و دلخوش باشید

وبلاگ شما خیلی متفاوت و پر از حس خوبه، با این که تو اینستا خیلی کانال رو دنبال می کنم ولی هیج وبلاگ شما نمی شه 
خوشحالم که هنوز پست می زارید و خوش حالم با اینجا آشنام 
زنده باشید
 
مامان
پاسخ
قربون شما که این همه لطف دارین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیهان می باشد