آیهان جانآیهان جان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

آیهان

تولد یک سالگی آیهان با تم زنبور

1399/1/7 11:19
نویسنده : مامان
12,683 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

زنبور من در حال پرواز و رقص

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

محل شام: رستوران سنتی چهارباغ تبریز

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

این هم تزئینات تولد برای کسانی که نظر گذاشتند و خواستن تزئینات تولد را براشون ایمیل کنم. لباس را هم خودم دوختم از جایی نخریدم. تزئیناتش هم خودم درست کردم این از پاکت و کارت تولد که خودم طراحی کردم

niniweblog.com

اولی پاکت و دومی کارت دعوت هست که متن کارت را از اینترنت پیدا کردم

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

از این دو تا عکس برای پشت و روی پاکت استفاده کردم و داخل پاکت یه سری یادبود برا بچه های مهمونا گذاشتم مثل مداد و یه سری عکس برای رنگ آمیزی که به شکل دفتر در آورده بودم و یه پازل با عکس آیهان که فعلا عکسشو ندارم و چند تا سرگرمی مارپیچی

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

کیک با کارد کفگیرش و چنگال های مهمونها ( که با خمیر چینی درست کردم)

niniweblog.com

کلاه برای بچه ها

niniweblog.com

بعد تولد از فیلم میکس شده آیهانو برای مهمونا روی سی دی کپی کردم و این عکسو رو برچسب پرینت کردم و چسبوندم و به عنوان یادبود به فامیلها دادم و یه سری تزئیناتی که فکر نمی کردم لازم بشه عکس ننداختم.

پسندها (7)

نظرات (2)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیهان می باشد