آیهان جانآیهان جان14 سالگیت مبارک

آیهان

سفر آذربایجان

مهر 95، سفر به کشور آذربایجان و شهر فوق العاده فوق العاده زیبای باکو. شهری که اصلا قبل از رفتن انتظارش رو نداشتیم تا این حد زیبا باشه و هوس دوباره سفر کردن به این شهر زیبا رو داشته باشیم. این بار تو مسافرتمون تنها نبودیم و بابایی با چند تا از دوستاش قرار بود برای کنفرانس برن. طبق معمول ما قبل از بابایی آماده شدیم و شروع کردیم به سفر. امسال مثل سالهای قبل دستمون باز نبود و باید از مدرسه برای شما جیگرم اجازه می گرفتیم. چون امسال سهمیه سرعین رو نرفته بودیم  شنبه شب تو سرعین موندیم و یکشنبه صبح به اتفاق سه خونواده دیگه به راه افتادیم و به راحتی از مرز زمینی بیله سوار خارج شدیم. تو جاده زیبای باکو فقط نیم ساعت برای ناهار معطل شدیم.  ...

سفر ترکیه

پسر گلم از صدقه سر بابا و کنفرانسهاش تقریبا سالی یه بار می ری یه کشور رو می گردی. البته به دلیل آنفلو آنزای مرغی یه کشور رو از دست دادی و بهت ویزا ندادن و نتونستی بری. انشالله با زن و بچت یه بار خودتون می رین . برات آرزو می کنم تا آخر عمر خوش و خرم در حال گردش و دلخوشی باشی.  خیلی دلم میخواد مثل مامانای نی نی وبلاگی علاوه بر عکسات تک تک خاطره هاتو و تک تک حرفای شیرینتو هم بنویسم ولی حیف مامانت تو این مورد بی حوصله و خجالتیه. خوب زشته دوستا و فامیلا خاطره هامو می خونن .من تک تک عکسهای زیباتو برات می ذارم انشالله موقع بزرگ شدن با دیدن عکسهای نازت همه خاطراتت یادت میاد. در ضمن اگه من زنده باشم همشو برات تعریف می کنم . این هم خاطرات سف...

سفر گرجستان

11 مرداد 93 ساعت 7 عصر از تبریز با اتوبوس به سمت گرجستان (باتومی) حرکت کردیم.  سوار اتوبوس که شدیم آیهان تا می تونست کنجکاوی کرد و تمام جاهای اتوبوس رو واررسی می کرد. بعد چند ساعت به زور راضیش کردیم بخوابه. این عکس هم امکانات تمام عیار برای راحتی ایشون می باشد. یه بالش زیر سر ایشون، یه بالش این ور ایشون، یه بالش اون ور ایشون، یه بالش زیر زانوهای ایشون، بلکه تا صبح بخوابن . اما نمی دونستیم که تو مرز قراره چقدر معطل بشیم. جدود ساعت 1.30  مرز ترکیه رسیدیم ولی به دلیل مشکلاتی که سردر نیاوردیم چی بود اتوبوسو دو بار کنترل کردند و بالاخره ساعت 4.30 از اونجا خلاص شدیم و به راه ادامه دادیم. و از شهرهای  دوغوبایزید _ آغری _ هر...

سفر مالزی و سنگاپور

مالزی کاخ پادشاه مالزی کارخانه شکلات کارگاه باتیک malaysia turism center، (شام و رقص محلی چندین کشور) برجهای دوقلوی پتروناس (petronas towers) گنتینگ، شهر بازی مالزی (genting) غار باتوکیو (batucave) با 272 تا پله برای رسیدن به غار معبد داخل غار باتوکیو zoo negara، باغ وحش بسیار بسیار بزرگ مالزی مرکز خرید berjaya ...

سفر کره جنوبی

اولین سفر من کشور کره جنوبی و شهر سئول بود. خیلی کوچولو بودم که رفتیم البته درسته که شما منو نمی بینید   اما من بودم و مامان بابا از طرف مامان جون بابا جون برام یه عالمه خرید سیسمونی کردن. برا همه سوغاتی خریدیم. اما از اون جایی که بابا مامان نمی دونستن پسرم یا دختر، از همه چی همه پسرونه و هم دخترونه خریدن. تابستان 88 Grand Hilton محل کنفرانس غذاهای کنفرانس  هنگام تماشا کردن ییییییییییییکککککککککک عالمه بوی سیر به همه غذاها اضافه کنید غذای بسیار خوشمزه هشت پا   غذای بسیار خوشمزه صدف   ​ ماهی خام  غذایی شبیه گوشت ...